Wachthuisjes De Lijn

Wachthuisjes beschermen busreizigers zowel bij goed als slecht weer tegen de natuurelementen.

Bij beschadiging of vernieling van de wachthuisjes kan u dit melden aan de dienst mobiliteit. Ook wanneer u wil dat een wachthuisje verplaatst wordt of u een voorstel hebt om een nieuw te plaatsen, kan u dit aanvragen bij het lokaal bestuur.

Procedure

Een melding doet u bij voorkeur online maar u kan ook bellen, mailen of (na afspraak) langskomen op het gemeentehuis.

Is er een vraag voor een verplaatsing van een wachthuisje of voor de plaatsing van een nieuw, dan volstaat het om een e-mail te sturen naar mobiliteit@tielt-winge.be met vermelding van:

  • locatie
  • haltenummer
  • contactgegevens aanvrager
  • eventueel een plan/kaart met aanduiding van de locatie
  • reden voor verplaatsing/vernieuwing

Voor herstellingswerken dient u rekening te houden met een wachttijd van minimum een viertal weken. De plaatsing van een nieuw wachthuisje gebeurt een drietal maanden na bestelling bij De Lijn.

Voor wie

Iedereen.

Contact

Contact

Patrimonium

Nu gesloten
Adres
Kruisstraat 2 , 3390 Tielt-Winge
Tel.
016 63 95 29
patrimonium@tielt-winge.be

Openingsuren

Vandaag
op afspraak 09:00 tot 12:00 14:00 tot 19:00
Morgen
op afspraak 09:00 tot 12:00 14:00 tot 17:00